divendres, 3 d’octubre del 2008

2on Aniversari del Blog

.

Hui es un dia especial per a mi. El blog cumplix 2 anyets.
.
Al igual que l'any passat, el primer que vull fer es donar les gràcies a tos els lectors, habituals o ocasionals, per engrosar cada dia les estadístiques i fer-me veure que no escric per al dimoni.
.
Abans d'escriure estes paraules, he volgut llegir el que vaig escriure l'any passat al cumplir un any i tela com canvia tot, les coses que passen en un any, les diferents punts de vista o maneres de pensar...o escriure les coses, segur que alguns canvis haureu notat.
.
Julia seguix creixent, xarra més que jo -tampoc és molt difícil-, diguerem que xarra molt més que jo, fa unes setmanes que ha començat en la "guarde" i està feta una piula.
I en el que a mi respecta, tal vegada el més destacat -o és que ho tinc molt recent- siga que per fí, i despres de 15 anys, desapareixc de l'escena marinera per colocar-me en el gran grup dels que xafaran la comparsa el dia 31 d'agost. Torne a la Popa, com diria un bon amic. A més si no passa res, esta nit pujaré un escalonet dins l'Associació del Reis Mags -per fer més feina, no cregueu que eren privilegis-. El cas és no estar-se quiet.
Ahhhh, i m'estrenat ja de manera oficial com a Marino en l'esquadra de Simbad -i dic oficialment perque oficiosament va camí de 6 anys que em considere i em consideren un d'ells, quan, per Nadal de 2002, vam fer el primer dinar per marcar el camí de la Capitania 2003-. Gràcies per ser com sou.
.
Bé, prou de rotllos, aprofitaré, al igual que l'any passat per canviar el blog, esta vegada a la versió nova de Blogger que l'any passat, a pesar de canviar-li l'aspecte, no em vaig atrevir a canviar. Imagine que em portarà uns dies, però espere que valga la pena i us agrade.
.

1 comentari:

The Vaquerman ha dit...

Enhorabona, Vicent, per l'aniversari del Blog!!

Dona gust que hi hajen unes quantes persones com tu al poble que sempre estan pensant en treballar per els demés. Gracies a tots!!