dimecres, 15 d’octubre del 2008

El Racó de les Penyetes

.
Ahir vaig llegir a l'Escaparate la noticia de l'afonament d'unes cases en el Raco de les Penyetes.
Després de la corresponent pena perquè caiga a trossos el nostre casc antic, em vaig posar a buscar fotos per si tenia alguna d'eixos carrers perquè recordava que este estiu, un dia de vacances, vaig pegar una volta per el casc antic amb la càmera a costeres.

I si que vaig trobar fotos que ara estic pensant que ja són història perquè mai més es podran fer -en esta ocasió no és un fet que m'alegre-.
Ahí van unes quantes per tal de veure el mal i poder comparar-les.
.

Aspecte del Racó de les Penyetes este estiu (finals d'agost)


Aspecte del mateix carrer ahir després de l'afonament. Foto: Escaparate


Aspecte del mateix carrer pillat des de la part alta. La casa en primer pla a l'esquerra (Nº 20) és una de les afectades.


Aspecte que presentava ahir


Com podeu veure en esta foto, " la casa del Consell" també està afectada i prompte desapareixerà també.


Com es pot veure en esta foto presa en agost, eixes cases ja estaven en terra abans d'ahir. El que deu haver passat és que han cedit les parets principals i s'han precipitat al carrer.


En esta foto presa anit, es pot veure que les que es van veure afectades per l'afonament d'ahir son "la casa del Consell" i la seguent (Nº 2 i Nº 4 del Carrer Horno San Roque) perquè han cedit les teulades.

.

Segons publica hui el diari Informació, l'Ajuntament tenia pensat demolir tota eixa illa de cases per acometre una actuació urbanística.

PD.- Perdoneu la qualitat de les fotos d'ahir. Estan preses amb el mòbil a les 19.30 -20 h de la vesprada. No és pot fer més.

.