divendres, 31 d’octubre de 2008

George W. Bush ens deixa

.
Hui pensava que era un bon dia per a escriure sobre la Monarquia Espanyola, els pensaments de la Reina, el sou que té asignat la Família Reial,... però "buscant bibliografia" per a escriure el post, m'he trobat una frase de Gaspar Llamazares que no necessitava afegir res més:

"Por suerte, en el Estado español el Rey reina, pero no gobierna, y la Reina tampoco gobierna".

Així que ahí s'ha quedat el tema...i quan ja pensava que deixaria el post per a una millor ocasió, m'he trobat amb George W. Bush, eixe...........-no sabria com definir-lo/qualificar-lo- personatge que ens ha acompanyat al llarg de 8 anys i que ens ha deixat frases i paraules celebres, batejats com bushism o bushismo, que han donat per a omplir llibres, i dels que faré un extracte per a començar amb humor el cap de setmana.




"Nuestros enemigos son innovadores e ingeniosos y nosotros también. Nunca paran de pensar en nuevas formas de dañar a nuestro país y a nuestra gente, y nosotros tampoco"

"Estoy convencido de que los seres humanos y los peces seremos capaces de coexistir pacíficamente"

"Hay un refrán en Tennesse... sé que existe en Texas... debe de existir en Tennesse: engáñame una vez... avergüénzame... bueno lo que significa es si me engañas una vez no me engañarás dos"

"Siento un gran honor por poder estrechar la mano del valiente ciudadano iraquí al que Saddam Hussein le amputó la mano"

"Muchísimos doctores buenos se están quedando sin trabajo. Muchísimos ginecólogos no pueden practicar su amor con las mujeres en todo el país"
.
.
ALGUNES DE LES GRANS REFLEXIONS FILOSÒFIQUES:

"Si no hacemos la guerra, corremos el riesgo de fracasar"

"No es la contaminación la que amenaza el medio ambiente, sino la impureza del aire y del agua"

"El futuro será mejor mañana"

"Un número bajo de votantes es una indicación de que menos personas están yendo a votar"


TAMBÉ TÉ PER ALS PERIODISTES:

"Debería preguntarle al que me hizo la pregunta. No tuve oportunidad de preguntarle al que me hizo la pregunta. ¿De qué pregunta se trata?"

"Pienso que si usted sabe lo que cree, será mucho más fácil responder a su pregunta. No puedo responder a su pregunta"

"La mujer que sabía que sufrí dislexia. ¿Cómo lo sabía, si yo nunca me entrevisté con ella?"

"Cuando me preguntaron quién provocó la revuelta y las muertes en Los Angeles, mi respuesta fue directa y simple: ¿A quién debemos culpar por la revuelta? A Los revoltosos. Los revoltosos son los culpables. ¿A quién debemos culpar por las muertes? Los que mataron son los culpables"


GRANS DECLARACIONS:

"Yo mantengo todas las declaraciones equivocadas que hice"

"El pueblo americano no quiere saber de ninguna declaración equivocada que George Bush pueda hacer o no"

"Todos somos capaces de errar pero yo no estoy preocupado en esclarecer los errores que puedo haber cometido o no"


LA SEUA POLÍTICA D'ASUMPTES EXTERIORS:

"Hemos perdido mucho tiempo hablando de Africa con justicia. Africa es una nación que sufre una increíble enfermedad"

"He hablado con Vicente Fox, el nuevo presidente de México, para tener petróleo que enviar a Estados Unidos. Así no dependeremos del petróleo extranjero"

"¿Ustedes también tienen negros?" (Al presidente brasileño Fernando Cardoso)

"La gran mayoría de nuestras importaciones vienen de fuera del país"

"Nosotros tenemos un firme compromiso con la OTAN. Nosotros formamos parte de la OTAN. Nosotros tenemos un firme compromiso con Europa. Nosotros formamos parte de Europa".



El proper dimarts dia 4 seran, per fi, les eleccions americanes -portem tres anys de campanya o m'ha paregut a mi?-. Els demòcrates finalment van deixar la truita entre la primera dona aspirant a presidenta i el primer afroamericà aspirant a president i els republicans en mans de McCain, que deu ser el de les creïlles fregides, no?.

Donç jo vaig amb Obama.

.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

primer volia felicitarte per el escrit. despres demanarte perdo perque te lefurtat per a posarlo al komando korbella perque en tenia un fet pero el teu ma paregut mes interesant si vols el llevem i si ens deixes deixarlo simplement donarte les gracies


de part del kkk. salut

Anònim ha dit...

volia dirte que ens em donat la llibertat de agafar el teu escrit per al komando korbella simplement perque era millor que el que havia escrit jo i mes gracioso.

simplement dirte que si no t'apanya el llevem i que si ens deixes tindrelo moltes gracies.

una cordial felicitacions per el teu bloc. i que de part del kkk salut

Vicent Quiles ha dit...

Faltaria més, i de pas, us felicite per l'article del Dia de la Hispanitat.

Per cert, que gran era Karton.