dimecres, 3 d’octubre del 2007

1er Aniversari del Blog

Hui el Blog i jo estem d'enhorabona. Hui el Blog cumplix un any.



Com sol dir-se, pareix que fora ahir quan vaig estrenar el blog dedicant-li la primera entrada a l'àngel de la casa. Julia tenia 3 mesos i mig, ara ja correc darrere d'ella i no l'alcançe. Un any que ha donat per a molt, una "Apendicitis Aguda Perforada y Emplastonada", Nadals, Eleccions, l'Estiu, les Festes... Un any en el que he parlat d'esport, de tecnologia, de curiositats, de política, de Festa....aaaaah, la Festa, que seria de Castalla sense la Festa. Si algo he tret en clar aquest any en el blog, és que si vols que "et posen comentaris" - en el blog i sobre tot, fora d'ell-, escriu sobre la Festa... i mullat un poquet.

Quan vaig crear el Blog, el vaig crear per escriure per als amics i coneguts, gent que poguera interesar-li "la part pública" de la meua vida i els meus punts de vista sobre tot el que ens envolta, sempre parlant en primera persona del singular, per expresar LA MEUA OPINIO, que no criticar, i menys a nivell personal. A vegades ho haure conseguit, altres no... també dependrà de qui ho llixga i com ho vullga interpretar.
El fàcil seria demanar disculpes a tots aquells que s'hagen sentit al.ludits, però no crec que siga necesari ni que estiga obligat, l'únic "pecat" que he comés és fer servir el meu dret a expresar LA MEUA OPINIO, i com a tal, tinc clar que tot el món no pot estar d'acord en el que jo pense, tampoc vullguera, seria molt avorrit.

Total que, a tots aquells que de volta en quan, les ve al cap el meu Blog i entren buscant algo interesant i diferent que llegir, sobre tot de Castalla, que no vivim precisament en el "Pais de las Maravillas", jo vaig a seguir pel mateix camí, mullant-me de quan en quan, posant "enquestes tendencioses" i escoltant i fent participar a tota la gent que m'anima a seguir escribint i donant-li vida al Blog. A tots vosaltres, moltes gràcies, perque sense vosaltres, este Blog no estaria d'aniversari, res de tot açò tindria sentit.
.
Per cert, aprofitant l'aniversari, he decidit canviar l'especte del Blog per donar-li un altre aire. Espere que us agrade.
.