dijous, 8 de febrer del 2007

Ja conec a Windows Vista

Ahir em van presentar a Window Vista, i com diria l'anunci de la tele...uauuu.


Vista de l'escritori amb Windows Vista


Vista suposa la primera actualització del sistema operatiu de Microsoft en cinc anys i amb la comercialització del paquet per a usuaris des del passat 30 de gener, ja estan en el mercat totes les versions: tres per a particulars, dues per a empresa i una per a països en vies de desenvolupament.

Els experts en açò de la informàtica parlen de una nova interfaz gràfica, un motor de búsqueda renovat, menus animats o la inclusió de 'widgets' (xicotets programes amb serveis adicionals al sistema operatiu) com a milores mes llamatives.

Pel que jo he vist, m'ha impresionat la qualitat gràfica, les busquedes d'arxius -mes ràpides i senzilles-, la velocitat d'ejecució, poder gravar a cd-dvd directament (sense el Nero, per eixemple), veure fotos i arxius sense necesitat d'obrir un visor d'images, i alguna cosa mes, poc important per a la tasca diaria, com tota l'informació que pots tindre a l'escritori (rellotge, bloc de notes, temperatura,...)

En resum, que ja tinc ganes de que el meu company Dani acabe les proves, solucione algunes incompatibilitats amb els programes que tenim instalats i pronte ens el coloque per a treballar a diari.
El pas següent serà instalar-lo açí a casa junt al Office 2007, que ja disfrute al lloc de treball.
.