dimecres, 28 d’abril del 2010

Orgullosos d'este equip

.
Hui pot ser un gran dia, un altre, o potser, ens quedem sense la possibilitat de poder guanyar la quarta Champions, la segona consecutiva i en el Santiago Bernabeu, amb el que això pot arribar a suposar.

"Al loro", primer cal passar a la Final i després cal guanyar-la, que no és poc i sembla que ja estiga fet. És més, si ha d'arribar a la Final per a perdre-la, millor "Virgencita, que me quede como estoy" i esta nit que ens done el disgust l'Inter de Mourinho i Eto'o.

El cas és que tenia pendent de pujar un vídeo per guardar-me'l ací i he pensat que hui és un bon dia per fer-ho.
El vídeo en qüestió és de l'anunci que anualment fa la marca de cervesa Estrella Damm (Xibeca per als Mariners, jeje) sobre el Barça, aprofitant que és patrocinador oficial del club.
És l'últim anunci que va emetre TV3 en l'any 2009 i malgrat que mai l'he vist en cap televisió estatal, l'escolte a menut a Catalunya Ràdio dins de la retransmissió dels partits del Barça i no em canse d'escoltar-lo.


.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que t'agradarà este grup:

http://www.facebook.com/pages/Jo-tambe-vull-que-torne-el-cartell-de-Buena-buena-la-cadena/121847171165005#!/pages/Jo-tambe-vull-que-torne-el-cartell-de-Buena-buena-la-cadena/121847171165005?ref=ts

Salut!

Vicent Quiles ha dit...

També té grup d'eixos la cadena?
Que bo?.
Clar que m'agrada, encara que em negue a fer-me del Feisbuc eixe i de les reds socials.
Sobre la cadena ja vaig escriure quan va sortir el tema, fa vora dos anys: http://vicentquiles.blogspot.com/2008/09/els-romntics-del-poble-no-estem-soles.html

Per cert, el lletrero en questió està "a bon recaudo" en el terrat de Cadisol. No cal patir pel seu estat de conservació.