diumenge, 3 d’agost del 2008

XV Concurs de Fotografia "Bocairent i su entorno"

El passat dissabte vaig estar en Bocairent per segona vegada en 20 dies.

La primera vegada vaig visitar el poble per tal de fer unes quantes fotos i participar per primera vegada en aquest concurs de fotografia que es convoca anualment i que he descubert enguany. Tan sols vaig poder estar menys d'una hora i amb eixe temps no es poden fer miracles, encara que estic content del que vaig presentar.

La segona vegada va ser per estar present en el fallo dels premis. I és que, sempre que tinc ocasió, m'agrada estar en els fallos per veure el nombre d'obres presentades i el seu nivell, a mes dels aspectes en que es fixen els membres del jurat a l'hora de valorar les obres.
.

Aquesta foto de la porta lateral de l'esglesia va ser la que més sort va tindre entre les més de 100 obres presentades a concurs, ja que després de triar els quatre premis principals, el jurat es va fixar en ella per tal d'adjudicar els accesits locals.

Estes són les altres dues fotos que vaig presentar a concurs.
.


L'any que ve m'ho pillaré amb més temps, al menys per disfrutar més del poble i de la fotografia.
.