diumenge, 17 d’agost del 2008

L'Eclipsi de lluna

Anit va tindre lloc el darrer eclipsi de lluna de l'any.

Quan jo me'n vaig adonar, eren les 22.45 h., el vaig veure des del carrer i automàticament el subconscient ja estava demanant-me preparar tot el necessari per fotografiar-lo.
L'ilusió lògica de aconseguir fotografiar un aconteciment d'este tipus, pronte va poder amb la resignació per no haver-ho aconseguit mai que ho he intentat, i en deu menuts, estavem en la terraça apuntant a la lluna amb la càmera.



I ací esta el resultat.
.
Eren les 23.00 h. aproximadament i estes són les dues millors fotos que vaig pendre, al fi ho he aconseguit.
He fotografiat un eclipsi de lluna, encara que amb els mitjos de que dispose, no es pot comparar amb les fotos que apareixen hui als periodics e internet.
.
Però jo estic molt content.
.