dimecres, 6 de febrer del 2008

Una visió diferent de les eleccions

Falta poc més d'un mes per a les eleccions i en totes les teles ens bombardejen a noticies, promeses i compromisos que després ja veurem com acaben.
Este tema, barrejat amb el de les diferències entre Esperanza Aguirre i Gallardón (persona que sempre m'ha caigut molt bé), em va dur a plantejar-me la idea de buscar webs "diferents" sobre els principals partits polítics que van a disputar-se el govern i els seus principals personatges de cara a les eleccions.

El conflicte "Aguirre-Gallardon" em va permitir coneixer dues d'aquestes webs:

www.gallardonno.com, i la de recient creació arran del conflicte, GALLARDÓN A LAS LISTAS YA!!!


Imatge que ilustra un article de la web Gallardon a las listas ya!


Si començe per el PSOE, que és qui està en el Govern, he trobat:

- Pacotaco.com, que es definix com : Humor y actualidad en la red - Primera web anti-ZP.

Per part del PP, he trobat:

- Los Genoveses, blog que es definix com: Una visión subjetiva y nada neutral de los genoveses originales i genuinos, i que perteneix a la web losgenoveses.net.

Seguiré bucejant en la red per trobar més webs que puguen ser interesants i si algú de vosaltres també en troba alguna, me la podeu passar per posar-la. Això sí, les tinc que posar a parelles, guardant la paritat entre partits, ja que m'agradaria ser políticament correcte (i mai millor dit i aplicat) i no barallar-me amb ningú... i menys per política.

.

*Algunes web més:

En una segona inmersió en la red, m'he trobat amb www.adioz.es, web on es poden adquirir tot tipus de productes de "merchandising" per despedir a Zapatero de la Moncloa -camisetes, paraigües, melodies, gorres, banderoles per als balcons,...-, una canya, hi ha que tindre l'enginy fi, jaja.

Esta web me l'he trobat en un link del periòdic Libertad Digital, evidentment periòdic de dretes i anti-PSOE, encara que parla de tot un poc, no sols de política.

D'altra banda, he trobat El Plural, periòdic que es definix com Periódico Digital Progresista, i que sols parla de política, i sempre per tirar-li al cap al PP..

.

1 comentari:

Anònim ha dit...

es que només existixen el pp i el psoe? em pareix a mi que els altres partits tindran molt més protagonisme esta pròxima legislatura.