divendres, 7 d’agost del 2009

Un passeig per Biar

.
Fa anys que pense que si no visquera a Castalla, m'agradaria viure a Biar.

Serà per les Festes -especialment, les Olletes- que vaig viure allí fa uns anys. Serà perque és un poble xicotet, conscienciat, amable, on prompte et fan un d'ells per que no et sentes estrany. Serà pel que serà, però Biar sempre ha tingut per a mi un encant especial.

Ahir, amb l'excusa de fer unes fotos, em vaig perdre pel seu casc antic, pujada al Castell inclosa, i em vaig quedar fascinat amb el seu aspecte. La part de darrere del castell no la coneixia. Molts carrers estaven en obres. Qualsevol podria pensar que era una llàstima veure el casc antic en eixes circumstàncies, però vist el que ja està acabat, t'alegres de trobar-te'l així, perque en estar tot acabat serà una passada.

Les fotos, al cap i a la fi, no han estat molt allà, però va valdre la pena el passeig, el temps invertit i la posta de sol.
.
.


.