dilluns, 20 d’abril del 2009

Sant Vicent

.
Per Sant Vicent, paren els freds i entren els vents.


Pertanc a cert grup de gent afortunada que celebra dues vegades el dia del seu Sant -5 d'abril, dia de Sant Vicent Ferrer i segon dilluns de mona-. Encara que té l'avantatge que et poden felicitar dues vegades, també té l'incovenient que un dia per l'altre, no et feliciten cap dels dos dies.

De tota manera tampoc és un dia de gran festa. Esther fa anys que treballa el dia de hui i Julia i jo ens esperem gustosament a celebrar-lo quan ella acaba.

Jo m'he alçat a l'hora d'un dia normal, les huit del matí. La diferencia? En lloc de despertar a Julia per arreglar-la i portar-la a la guarderia, estic de "amo de casa", he posat una llavadora, he planxat el que havia pendent i ara que he fet un "kit-kat" m'he posat a contar-vos el meu dia -segurament no us interesarà, però tenia ganes d'escriure- mentres espere a que Julia es desperte i esmorzem una mona amb un bon tassó de xocolate.
Espere que es desperte prompte perque si no, en casa uno mai acaba.
.
Que passeu un bon dia de Sant Vicent.
.