dimecres, 1 d’abril del 2009

Ja tinc galeria de fotos en Flickr

.
Donç si, he tret una estona d'on no la tenia i he creat una galeria en Flickr, per anar ensenyant-vos les millor fotos que tinc... des del meu punt de vista. Ja sabeu que sobre gustos...

Liverpool. Esta es una de les fotos que podreu trobar en la galeria.

He fet memòria i he intentat rescatar fotos des del 2004 que és l'any que vaig aconseguir la primera càmera digital de trellat.
De moment vaig afegint poc a poc i tardaré uns dies o setmanes en posar-me al dia i col·locar les fotos més actuals. I és que, en cinc anys la fotografia digital i els coneixements han variat substancialment i les fotos que abans m'encantaven, ara m'agraden un poc menys i he hagut de fer-les algun retoc.

Espere que us agrade la galeria. Pronte la podreu trobar també a l'apartat de galeries de la web de l'Agrupació Fotogràfica de Castalla.

De moment podeu punxar ací per veure-la.
.