dimarts, 28 d’abril del 2009

Photomerge: Panoràmiques amb Photoshop

.

Fa temps que em ronda provar la ferramenta de Photoshop: Photomerge, una ferramenta per fer panoràmiques i el diumenge de Pasqua, entre la processó i "la mona" em vaig buscar una estoneta per disparar unes quantes fotos que em pogueren servir per provar-la.


Em vaig arrimar de nou al Racó de les Penyetes i vaig fer 5 fotos per muntar una panoràmica.
El cas és que, o no es tan fàcil com accedir a la ferramenta (Archivo -> Automatizar -> Photomerge), escollir les fotos que vols muntar i apretar-li al "Intro", o és que jo vaig ser molt bèstia al voler capturar més de 180º amb 5 fotos.


Total que la panoràmica que podeu veure es el resultat de 4 fotos unides "a mà" amb tota la feina que això comporta i que amb la nova ferramenta no has de fer.


.

Seguiré intentant-ho.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Has provat ja el PanoramaStudio?

Ací tens una mostra feta per un bon amic meu -http://www.almansameteo.com/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=22 - (i això que és la primera provata que ha fet i no ha controlat massa la llum)

El colmo sería fer una panoràmica de Castalla des del castell, i utilitzant la tècnica HDR

The Vaquerman desde www.forocastalla.es el 28.04.2009

Vicent Quiles ha dit...

Està molt bé però per mi, això s'aproxima més a un video que a una foto, encara que estiga fet a base de fotos.

Encara que com tu dius, si aplicarem el HDR la faria diferent. No ho descarte.