dimecres, 19 de novembre del 2008

Nova "maquina de retratar" en el Maigmó

.
Des de principis de mes, cal anar amb cuidaet quan es va a Alacant, ja que han instalat una nova "màquina de retratar" per a fer-nos l'existència un poc més agradable si cap.

Aquesta maquineta en qüestió està situada en l´autovía Castalla-Alacant -en este sentit-, una vegada que ja has acabat de baixar la gran costera que hi ha, on està la gasolinera i el restaurant. Quan s'acaba de baixar, a uns 150 o 200 metres, la teniu a la vostra dreta.

Si no estic enganyat, en eixe tram d'autovía , el límit de velocitat és de 100 km/h.
.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí estas enganyat
Just uns metres abans del ràdar ja posa la senyal de 120km/h

Vicent Quiles ha dit...

Donç moltes gràcies xico, perque estic enganyat jo, la bona persona que ha enviat l'avís per mail i tots els que l'hem rebut, que devem ser una pila de gent perque jo ja l'he rebut quatre vegades en dos dies.

Anònim ha dit...

Es que hi ha que pagar als bancs.... a eixos del crédito panchito.

Ignatius des de "Foro Castalla".
http://www.forocastalla.es/index.php

Vicent Quiles ha dit...

Enhorabona Ignatius per l'article del "Credito Panchito", clar exponent de "economia para todos" que dic jo.
http://www.forocastalla.es/index.php/topic,2510.0.html

Anònim ha dit...

Sol passar!
Aquestes coses corren la veu enseguida pero ningu ho ha pogut comprovar en persona.

En serio, a diari o puc comprovar i la velocitat a eixe tram son 120 km/h.