dimecres, 26 de març del 2008

Nou foro castellut

M'ha arribat un missatge informant-me d'un nou foro castellut (gràcies per pensar en mi):

http://castellut.s3.multiforos.es/index.php

M'agradaria participar en ell, però abans vullguera saber qui és "l'amo" del foro, més que res per saber com m'he d'identificar per a participar sense estar en desventaja.
Així que al que m'ha enviat el comentari al blog informant-me de la "buena nueva", que s'identifique, per fa.

Per cert, ja es primavera...a Castalla.

,

1 comentari:

Anònim ha dit...

T'he enviat el missage, perque, veig que t'agrada escriure. No importa la meva identitat.
T'asegure, que no busque un forum, per a dir xorraes, sino que m'agradaría que els que entraren pensen, lo que pensen escriguen amb respecte als demés. Hi han altres forums, però son partidistes.
Si no es aixi, com a moderador será borrat.
Be un salut amic.