diumenge, 30 de març del 2008

Barça: Ja n'hi ha prou

Ahir va ser el dia en que em vaig borrar del Barça... per esta temporada. Allà per Sant Jaume, "resetejaré" de nou el sistema i em tornaré a enganxar, però "la reata de sinvergüences" que diuen ser futbolistes i que cada diumenge es posen la camiseta del Barça sense ser dignes d'ella no em fan pedre ni un menut més per veure o saber el que fan en el que resta de temporada... i això que ahir no vaig veure el partit -acostume a veure-los tots-, tan sols vaig saber al descans que guanyaven 0-2 i que faltan 10 menuts ja perdien, i com va dir Joaquim Mª Puyal a la ràdio, "No em cau la cara de vergonya perque no me'n queda".

Ahir també va ser culpa de Ronaldinho?.

Ara m'aguardaré les forçes per al Villarreal -perque per molt que s'empenyen, no van a fer-me avorrir el futbol- i per al bàsquet, que si no guanyen res, serà perque hi han equips millors (Madrid o Tau a la ACB o CSKA o Maccabi a l'Eurolliga), però cauran sense fer el ridicul i sense fer-mos passar vergonya.
.

.