dilluns, 12 de novembre del 2007

Exposició de Fotografies Festes 2007

El dissabte vaig passar un moment per l'Agrupació, sols disposava de 20 menuts i no podia veure -com toca- l'exposició de fotos, així que sols em vaig passar per veure on tenia exposades les meues fotos, ja que l'any passat vaig tindre la "mala sort" de tocar-me en un racó.
Enguany, també m'ha tocat en un racó, que "cosolitat", en el mateix racó de l'any passat.



Tal vegada, li produirà a algú una satisfacció personal especial el fet de colocar les meues fotos en eixe racó?...no crec. Si una cosa està clara és que el que va a visitar l'exposició, va a veure-la TOTA i no es deixa cap racó. Jo sempre dic que de res servix queixar-se o lamentar-se, "perque sempre hi ha algú pijor". A mi m'ha tocat un panel, el lloc mes natural per posar-les, pijor estan les fotos que han segut grapades a la pared i mes a prop del sostre que de terra, que t'has de deixar el coll per veure-les.

De tota manera, hi han coses que no deixen de "preocupar-me", i espere que en el llibre de festes de l'any que ve, no patixca de nou la "mala sort" de ser un del pocs -per no dir l'únic- dels que presente fotos a concurs, i que ninguna d'elles siga mereixedora d'apareixer al llibre.

O tal vegada siga jo, el que no s'ho mereix?.
.