dimecres, 14 de gener del 2009

"Helados Mira" ens ha deixat

.
A mi personalment, la noticia em va deixar gelat. I mai millor dit.

M'ho van dir els meus pares: "Farina ha tancat", i em vaig quedar petrificat per un moment.
I si ens parem a pensar per una estona, eixe moment tenia que aplegar. Leocadia i Etelvina, no anaven a estar perpètuament darrere d'eixa finestra tant castelluda. A tot el món li aplega el moment de "retirar-se", però és igual, em costa fer-me la idea, i cada dia que passe per la porta, em quede mirant la tenda...i el rètol, que espere que estiga ahí a perpetuïtat. És tota una institució al poble i no té motius per "retirar-se".


La setmana abans de Nadal, vaig anar a tallar-me el monyo a Ca Martín. Anava amb Julia i per fer temps, ens vam acostar a Ca Farina per comprar uns "gusanitos", sense pensar-me mai que seria la darrera vegada...de veritat que estic trist.
.