dimecres, 9 de febrer del 2011

Ja m'he convertit al Facebook

Des del primer dia m'he negat a participar en les Rets Socials. Massa temps de manteniment i de entreteniment que dedicar-li. No en tinc tant, i el que tinc el preferisc gastar per a altres menesters més importants i interessants.

Però la feina és la feina, i per motius de treball, he hagut de convertir-me.
Una vegada encaminada la web de l'empresa, el canal en YouTube i la tenda en Ebay, ara ja toca el perfil d'empresa en Facebook. I clar, s'ha actualitzar i mantenir dia a dia, i per a poder fer-ho, necessites perfil. Sense perfil, no passes de la portada que et demana registrar-se.

El meu perfil és molt breu. Una foto "xorra", totes les dades possibles ocultes i totes les alertes desactivades per a que Facebook no en sature el correu d'avisos i xorrades.
A dia de hui, un parell d'amics -els companys de treball amb qui compartisc totes estes tasques- i d'ara en avant tot aquell que em conega i vulga que siga el seu "amic".

Més avant, imagine que em convertiré al Twitter (s'escriu així?).
Quan aplegue el torn del blog i la galeria en Flickr, ja serà menys traumàtic, ahí ja em vaig convertir en el seu dia per voluntat pròpia.