dimarts, 2 de febrer del 2010

La Candelaria

.
Fa temps que no escric res al bloc, i és que a penes tinc temps.

La setmana passada vaig pensar escriure alguna cosa sobre el Ipad d'Apple que em sembla molt interessant, però a banda del temps per escriu-re l'article, necessite temps per documentar-me bé sobre el tema, així que passen els dies, va perdent interés i va a ser que no.

Hui pensava escriure sobre la festivitat de la Candelera -que es celebra hui- encara que fora el típic refrany, però he recordat que l'any passat ja vaig escriure alguna cosa i he anat a buscar-ho.
El cas és que m'ha semblat interessant refrescar-ho i directament us pose l'enllaç, perque podria escriure literalment el mateix un any després.

I demà Sant Blai, patró de Sax i Bocairent, poblacions que estan en plena setmana de festes de Moros i Cristians. A passar-ho bé.
.