divendres, 23 de març del 2007

Records de la meua infància

Ahir em vaig trobar a Calimero en internet, i em va portar molts records de la meua infància. La veritat es que no recorde molt bé els dibuixos animats, però Calimero era molt especial, perque una vegada em van regalar una vidriola del pollet que me l'estime molt, i a hores d'ara, encara decora l'habitació de Julia, i espere que per molt temps, tindre que anar pensant en guardar-la de nou, sino...

Hui en dia les reposicions de dibuixos animats i series de televisió són constants - alguns con Els Picapedra, no s'han deixat d'emitir mai, altres com l'abella Maya, els han repetit, o els trauen en coleccionables, con "Erase una vez...", que la tinc completa, per cert - però hi han personatjes que no ho han patit d'igual manera. Al menys jo no he tornat a veure dibuixos com els de "Super Ratón" ("¡No olviden vitaminarse y supermineralizarse!"). O a cas no recordeu a Casimiro, que ens enviava a dormir, com ara fan Los Lunnis ?.
.
Si voleu recordar tot allò que va marcar varies generacions (1940-1989), entreu en www.teacuerdas.com i passareu un bon rato.


Jo he creat a la dreta del blog un apartat per a tots aquestos personatjes que marcaren la meua infància, que aniré afegint poc a poc. M'ajudeu ?

.

1 comentari:

Anònim ha dit...

la veritat a segut molt confortable el recordar cosetes que pensabes que mai mes tornaries a vorer gracies per facilitarmos esta informacio i aixi pergar una ullada a part de les nostres vides a vegades be molt be i.....provoca nostalgia